Opierając się na doświadczeniach i rozmowach z przedsiębiorcami oferujemy nowoczesny model współpracy.

Stanowiący podstawę współpracy z klientami autorski program internetowy na www.mojecyferki.pl jest odpowiedzią na działania i życzenia klientów.

Program www.mojecyferki.pl jest systemem B2B. Działa jak większość stron internetowych banków- jest prosty i intuicyjny w obsłudze. Ma na celu przyspieszyć wymianę informacji- niezależnie od godziny i miejsca przebywania klienta, korzystając z internetu może przesłać dokumenty i informacje oraz otrzymać informacje i dokumenty z biura.

Wersja mobilna platformy www.mojecyferki.pl umożliwia informację i współpracę od ręki.

 

Czego nam brakuje w dzisiejszych czasach? Brakuje nam właśnie CZASU. Wychodząc naprzeciw temu problemowi platforma www.mojeycferki.pl pomaga skuteczniej zarządzać czasem poprzez szybszą wymianę dokumentów i danych na dokumentach.

Każdy zalogowany Klient na swoim profilu może wprowadzić swoje dokumenty z podziałem na faktury: zakupu i sprzedaży, wyciągi bankowe, inne dokumenty i korespondencje z biurem oraz przesłać dokumenty w formacie jpg, pdf, word itp.

Dla korzystających z systemów magazynowych: WF-MAG (WAPRO), EWA (STREAMSOFT) , oraz programów, z których można utworzyć pliki formatu .xml (z ustaloną strukturą danych) platforma umożliwia automatyczny export faktur poprzez InvoiceExporter.

Dlaczego warto go u siebie mieć:

  • oszczędza się czas - aplikacja automatycznie eksportuje ostatnie dokumenty i tworzy dokument "Import faktur" w naszym systemie
  • może działać sama - dzięki możliwości ustawienia samoczynnego eksportu w określonych dniach i godzinach

Czy zdarza się Państwu wieczorem, w nocy lub rano potrzebować dokumentów lub danych z dokumentów, które zostały przekazane do biura? Biuro jest czynne w określonych godzinach a dane bywają potrzebne o różnych porach. W związku z powyższym, dla korzystających z platformy www.mojecyferki.pl jest specjalna zakładka "REPOZYTORIUM", w której są wszystkie przesłane dokumenty z podziałem i z możliwością filtrowania (daty, kwoty, kontrahenta., itp.). W tym zakresie klient może przygotować sobie zestawienie do excela i dokonać sumowań lub innych operacji zgodnie z potrzebą. Wirtualny segregator jest przyszłością współpracy - tak, jak korzystamy z poczty, banków czy innych dysków lub serwerów w chmurze.

1. Gwarantujemy, że system www.mojeCyferki.pl działa zgodnie z prawem. Właścicielem i autorem tego programu jest właściciel Biura ? Izabela Wołejko. Program został współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Innowacyjna Gospodarka.

2. Posiadamy serwery z zabezpieczeniem firewall

3. Wykorzystujemy technologię szyfrowania za pośrednictwem protokołu SSL do komunikacji

4. Przechowujemy hasła w formie zaszyfrowanej z wykorzystaniem szyfrowania SHA-1

5. Wymagamy odpowiedniego poziomu trudności hasła (min. 7 znaków) i blokujemy konto w przypadku 4-krotnej nieudanej próby logowania

6. Wymagamy odpowiedniej weryfikacji w przypadku zapomnienia hasła

7. Stosujemy automatyczny backup baz danych

Mając na uwadze dobrą współpracę oraz wkład związany z "dobrym zdaniem" na temat Biura Usług Finansowych i platformy www.mojecyferki.pl, dla klientów i osób niezwiązanych z Biurem, postanowiliśmy utworzyć profil wynagradzania.

Za każdego poleconego klienta, który podpisze umowę z Biurem na minimum rok, przeznaczamy 100 zł brutto nagrody. Wymogiem jest zarejestrowanie się na głównej stronie platformy w zakładce PROGRAM PARTNERSKI oraz podanie swojego numeru dla potencjalnego klienta, który zechce rozpocząć współpracę z Biurem.

Więcej o programie partnerskim na stronie: http://www.mojecyferki.pl/318-regulamin-programu-partnerskiego/lang/pl-PL/default.aspx

Platforma www.mojecyferki.pl jest dopasowane do każdej księgowości - do każdego klienta - indywidualnie przystosowana. Każdy klient logując się poprzez indywidualny login i hasło - widzi tylko swój profil. Prosty interfejs pozwala na szybkie poruszanie się po platformie.

To proste: platforma www.mojecyferki.pl porządkuje (tzw. workflow), automatyzuje i przyspiesza wymianę danych pomiędzy klientami a Biurem.

Każdy klient ma prawo wyboru:

  • współpraca z Biurem poprzez platformę obniża cenę za usługę o 20 % oraz daje gwarancję szybszej informacji o dokumentach i podatkach
  • standardowa współpraca ? bez udziału platformy, z korzystaniem z korespondencji mailowej i telefonicznej oraz osobistym stawiennictwem w Biurze